Uncategorised

Operatiuni registrul comertului

Operatiuni Registrul Comertului:

Cabinetul nostru va pune la dispozitie asistenta si consultanta in vederea infiintarii sau modificarii societatilor comerciale:

1. Infiintarea unei Societati Comerciale

Pentru a infiinta o societate comerciala trebuie urmati urmatorii pasi:

-rezervarea numelui societatii 

-alegerea obiectului principal de activitate, precum si a celor secundare

-trebuie stabilita forma juridica a societatii

-trebuie stabilit sediul social al societatii, precum si eventualele puncte de lucru (daca exista)

-trebuie redactat actul constitutiv al societatii 

-trebuie depus capitalul social  al societatii (minim 200 de lei)

-depunerea actelor la Registrul Comertului in vederea inmatricularii.

Acte necesare:

-copie BI/CI asociati

-dovada detinerii spatiului pentru sediul social (contract de vanzare-cumparare, contract de inchiriere, contract de comodat etc.) , precum si acordul asociatiei de proprietari si al vecinilor direct afectati, in cazul in care spatiul este situat la bloc In situatia in care nu detineti un spatiu pentru stabilirea sediului social, Cabinetul nostru va pune la dispozitie o adresa pentru gazduirea temporara a sediului la cabinetul nostru pentru o perioada de maxim 1 an. (costul acestei operatiuni este de 700 de lei/an;se poate incheia si pe o perioada mai mica de un an)

-specimen de semnatura al administratorului societatii (se obtine de la notar dupa rezervarea denumirii societatii)

2. Modificarea Societatii

Cabinetul nostru va acorda atat asistenta, cat si reprezentare in vederea efectuarii urmatoarelor modificari si operatiuni:

-obtinere certificat constatator

-schimbare sediu social (in acelasi judet sau in judete diferite)

-declarare punct de lucru

-schimbarea denumirii societatii comerciale

-schimbarea/extinderea obiectului de activitate

-prelungire durata firma

-suspendare/reluare activitate

-numire/revocare administrator

-majorare/reducere capital social

-cooptare asociati noi/retragere asociati

-cesiune parti sociale

-obtinere duplicat certificat de inregistrare (CUI)

-dizolvari,lichidari si radieri

-orice alte inregistrari/operatiuni la Registrul Comertului

 

 

 

 

Achizitii publice

Pentru Operatori Economici


- Consultanta cu privire la aplicarea legislatiei din domeniul achizitiilor publice si p.p.p;
- Informarea cu privire la licitatiile publice aparute in SEAP si Jurnalul Oficial al UE;
- Consultanta cu privire la participarea la licitatiile electronice;
- Analizarea documentatiilor de atribuire, identificarea neconcordantelor intre acestea si legislatie;
- Redactarea de solicitari de clarificari;
- Redactarea de obiectiuni la contractele propuse de autoritatea contractanta in documentatia de atribuire;
- Formularea contestatiilor;
- Asistenta pentru pregatirea documentelor de calificare , asistenta pentru redactarea ofertelor tehnice;
- Asistenta si/sau reprezentare la sedintele de deschidere ale ofertelor;
- Redactarea contractelor de subcontractare, asistenta la negocierea incheierii acestora;
- Consultanta juridica referitoare la incheierea contractelor de achizitie/acordurilor-cadru si executarea acestora;
- Asistenta si reprezentare in litigiile aparute ca urmare a neexecutarii contractelor de achizitie.

Pentru Autoritati Contractante

- Consultanta cu privire la aplicarea legislatiei din domeniul achizitiilor publice si p.p.p;
- Redactarea documentatiilor de atribuire;
- Redactarea anunturilor de atribuire, invitatiilor de participare/de intentie etc;
- Redactarea raspunsurilor la cererile de clarificari ale operatorilor interesati;
- Asistenta la sedintele de deschidere a ofertelor;
- Asistenta pentru verificarea eligibilitatii ofertantilor;
- Redactarea solicitarilor de clarificari ale ofertelordepuse si a cererilor de reofertare – atunci cand e cazul;
- Asistenta si reprezentare in fata CNSC si a instantelor de judecata daca exista plangeri si contestatii;
- Consultanta juridica referitoare la incheierea contractelor de achizitie/acordurilor-cadru si executarea acestora;
- Asistenta si reprezentare in litigiile aparute ca urmare a neexecutarii contractelor de achizitie


Dreptul muncii

Pentru angajat


  • participare la negocieri pentru incheierea / modificarea contractului individual de munca
  • activitati de mediere
  • contestare abateri disciplinare
  • asistenta in fata comisiilor disciplinare
  • contestarea deciziei comisiei disciplinare
  • contestare decizie concediere abuziva
  • asistenta juridica si reprezentare in litigiile de munca, solutionarea de litigii privitoare la accidente de munca;
  • contestarea deciziilor emise de organele cu activitate de control din cadrul inspectoratului de munca;
  • solutionarea litigiilor privitoare la plata salariilor, a drepturilor de diurna si a altor litigii patrimoniale de dreptul muncii.
  • litigii în domeniul raporturilor de munca: obligarea angajatorului la restituirea sumelor de bani retinute din salariu, la repararea prejudiciului suferit de angajat, la reintegrarea salariatului in functia avuta anterior.

    Avocatul se poate deplasa in tara, in cazul in care nu avem deja un colaborator in orasul dumneavoastra.

Pentru angajator

  • participare la negocieri pentru incheierea / modificarea contractului individual de munca
  • activitati de mediere
  • contestare abateri disciplinare
  • asistenta in fata comisiilor disciplinare
  • contestarea deciziei comisiei disciplinare
  • contestare decizie concediere abuziva
  • asistenta juridica si reprezentare in litigiile de munca, solutionarea de litigii privitoare la accidente de munca;
  • contestarea deciziilor emise de organele cu activitate de control din cadrul inspectoratului de munca;
  • solutionarea litigiilor privitoare la plata salariilor, a drepturilor de diurna si a altor litigii patrimoniale de dreptul muncii.
  • litigii în domeniul raporturilor de munca: obligarea angajatorului la restituirea sumelor de bani retinute din salariu, la repararea prejudiciului suferit de angajat, la reintegrarea salariatului in functia avuta anterior.

    Avocatul se poate deplasa in tara, in cazul in care nu avem deja un colaborator in orasul dumneavoastra.

Abonamente Juridice


Cabinetul nostru pune la dispozitia firmelor mici si mijlocii urmatoarele tipuri de abonamente juridice

ABONAMENT DE BAZA 500 lei/luna
10 ore consultanta juridica de specialitate la sediul clientului/cabinetului
consultanta juridica online sau telefonica nelimitat pentru situatii urgente
intocmire de acte si documente - in limita a 10 acte/luna (nu sunt incluse cererile de chemare in judecata)
redactare de opinii juridice 
10% reducere la onorariul pentru un evetual proces
ABONAMENT STANDARD 850 lei/luna
15 ore consultanta juridica de specialitate la sediul clientului/cabinetului
consultanta juridica online sau telefonica nelimitat pentru situatii urgente
intocmire de acte si documente - in limita a 15 acte/luna (nu sunt incluse cererile de chemare in judecata)
redactare de opinii juridice 
reprezentare in fata Oficiului Registrului Comertului sau alte institutii 
redactarea si/sau modificarea de contracte civile/comerciale in limita a 15 contracte
asistarea clientului la negocierea contractelor și concilierea litigiilor
25% reducere la onorariul pentru un eventual  proces
servicii fiduciare
1 proces gratuit pe an (cu o  valoare de maxim 15.000 lei)
ABONAMENT PROFESIONAL 2500 lei/luna
20 ore consultanta juridica de specialitate la sediul clientullui/cabinetului
consultanta juridica online sau telefonica nelimitat pentru situatii urgente
intocmire de acte si documente - in limita a 25 acte/luna (nu sunt incluse cererile de chemare in judecata)
redactare de opinii juridice 
reprezentare in fata Oficiului Registrului Comertului sau alte institutii
redactarea si/sau modificarea de contracte civile/comerciale in limita a 25 contracte
asistarea clientului la negocierea contractelor și concilierea litigiilor
35% reducere la onorariul pentru un eventual  proces
servicii fiduciare
1 proces gratuit pe an (cu o valoare de maxim 30.000 lei)

ABONAMENT ALL INCLUSIVE 4000 lei/luna
servicii juridice nelimitate 
In acest abonament sunt incluse onorariile pentru asistenta si reprezentare in fata instantelor de judecata si a altor instante arbitrale
ABONAMENT PERSOANE FIZICE 150lei/luna
2 consultatii juridice  (2 ore in total) la cabinetul nostru
25% reducere la onorariul perceput in cazul unui eventual proces
consultanta telefonica/online nelimitat - Doar pentru cauze urgente

Deoarece suntem flexibili, atat pachetul de servicii inclus, cat si onorariul sau modalitatea de plata a acestuia, se pot negocia, astfel incat sa gasiti exact solutia juridica pe care o cautati!


Drept contraventional


Redactam si asistam in procesul de contestare al proceselor verbale emise de orice autoritate (ex: Politia Rutiera, Garda Financiara, Directia Sanitar Veterinara, Administratia Financiara, ITM etc)
Contestatii impotriva amenzilor rutiere; important de stiut cand esti oprit de Politie este:

- Sa nu te lasi intimidat de atitudinea lor;
- Sa ii ceri explicatii cu privire la motivul opririi;
- Sa verifici daca are dreptul sa te opreasca
- Sa nu semnezi nimic

Daca totusi iei amenda, te ajutam sa scapi de ea in instanta.
In caz de accident, te scapam de toate aspectele legale ale problemei:

- Te asistam la declaratii in fata autoritatilor'
- Iti redactam plangerile;
- Te asistam la IML, expertize etc;
- Te ajutam sa obtii daune morale si materiale (sau sa nu le dai);
- Te ajutam sa iei banii de la asigurator;
- Te aparam pana la finalul procesului.

Impotriva proceselor verbale incheiate de celelalte autoritati, va redactam contestatia si va asistam pe toata durata procesului in vederea anularii acestora si exonerarea de la plata amenzilor.


Drept Penal si Procesual Penal


- Verificarea legalitatii arestarii
- Urmarire penala – asistare in faza cercetarii exercitata de organele de urmarire penala (Politie, Parchet) a invinuitului/partilor vatamate
- Asistenta in fata instantelor de judecata a inculpatului prin participarea activa la indeplinirea tuturor actelor procesuale; vom fi prezenti la toate sedintele de judecata, administrand toate probele necesare, mentionand instantei toate aspectele favorabile dumneavoastra
- Redactare acte constituire parte civila in procesul penal si asistare in vederea recuperarii prejudiciului suferit/ tragerea la raspunderea penala a celor vinovati
- Obtinere daune materiale/morale
- Redactare cereri in faza urmaririi penale si in fata instantelor de judecata (liberari conditionate, recurs prelungire mandat de arestare etc)
- Redactarea actelor si efectuarea procedurii pentru acordarea reabilitarii judecatoresti (verificare indeplinirii conditiilor prevazute de lege; calcularea termenelor de reabilitare)
- Apararea si reprezentarea drepturilor si intereselor legitime ale persoanelor fizice si juridice in raporturile acestora cu autoritatile publice, cu institutiile si cu orice persoana romana sau straina

Colaboram cu experti din domeniu, care ne asista ca exparti-parte in cazul efectuarii unor expertize, formuland cele mai elocvente critici atunci cand rapoartele de expertiza nu sunt corect efectuate


DREPTUL FAMILIEI


- Activitati de mediere
- Realizarea si introducerea cererilor de divort la instantele competente;
- Intocmirea actiunilor si sustinerea proceselor pentru partajarea bunurilor comune din casatorie;
- Elaborarea de actiuni pentru incredintarea copiilor minori rezultati din casatorie;
- Stabilirea pensiei de intretinere;
- Identificarea bunilor comune obtinute in timpul casatoriei;
- Recunoasterea si inregistrarea casatoriilor si divorturilor incheiate in alte state
- Actiuni în stabilirea sau in tagada paternitatii- incuviintarea, desfacerea si nulitatea adoptiei
- Rectificarea, modificarea, completarea sau anularea actelor de stare civila- declararea disparitiei, a mortii prezumate
- Reprezentare si asistenta in fata instantelor
- Reprezentare si asistenta in fata autoritatilor cu atributii jurisdictionale, a notarilor publici, a executorilor judecatoresti, a organelor administratiei publice si institutiilor, precum si a altor persoane juridice
- Apararea si reprezentarea drepturilor si intereselor legitime ale persoanelor fizice si juridice in raporturile acestora cu autoritatile publice, cu institutiile si cu orice persoana romana sau straina


Contact

Adresa: Str. Sibiu, nr. 17, bloc Z5, parter, sector 6, Bucuresti

Tel: 0735.881.343

Fax: 031.416.94.75

Email: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.


  1. Nume(*)
    Please let us know your name.
  2. Email(*)
    Please let us know your email address.
  3. Telefon
    Invalid Input
  4. Subiect(*)
    Please write a subject for your message.
  5. Mesaj(*)
    Please let us know your message.